Pagina's

woensdag 28 februari 2018

100ste blogbericht, Candy Time!

Hallo Allemaal,

Vandaag een speciaal bericht!!
Dit is namelijk mijn 100ste blogberichtje en mijn blog bestaat 1 jaar!!
Dat is een feestje waard, dus ga ik een leuke Candy weggeven!
 Dan is altijd de vraag wat moet je doen om hiervoor in aanmerking te komen! 
Nou dat is niet veel, namelijk:
- Volger zijn van mijn blog
- Plaats mijn Candy op je blog en link terug naar mijn blogpagina
- Laat een leuke reactie achter onder dit bericht

Wanneer gaat de candy eruit?!
Mijn candy gaat er uit als ik 100 volgers heb.
Dan trek ik een lootje onder diegene die een reactie hebben achtergelaten op mijn blog!!

Dus doe gezellig mee,deel dit bericht, laat een leuke reactie achter en wie weet ben jij de gelukkig winnaar van deze Candy!

Fijn weekend!

Liefs Kim

PS. Dit bericht blijft bovenaan staan tot er een winnaar is!

58 opmerkingen:

  1. wow a great achievement Kim, congratulations and I am happy to be a follower...have added to my side bar. Have a lovely weekend.♥
    [aNNie]
    I also have a birthday candy, if you wish to enter..
    https://thejourneyisthestarthere.blogspot.com.au/2017/08/its-august.html

    BeantwoordenVerwijderen
  2. proficiat met je 100 berichten! en evenveel mooie crea's!
    Doe zo voort!
    Lief dat je een candy weggeeft. ik waag ook graag mijn kans!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je 100ste bericht. Het is altijd leuk om naar jou creatieve uitspattingen te kijken!
    Ik doe graag mee met de candy.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je 100 st bericht en je 1 jarig blog bestaan. Ga vooral zo door met je mooie creaties.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat met je 100ste bericht ! Hele leuke candy ! ik doe graag mee! Groetjes, en alvast bedankt voor deze kans ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je 100ste berichtje Kim, Ik kom graag kijken naar al je mooie kaartjes op je blog! Ik heb de Candy op mijn blog gezet hoor.
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Kim......gefeliciteerd met je 100e blogbericht!
    Ik ga de Candy op mijn blog zetten en hoop er nog veel berichtjes volgen....succes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Proficiat met je 100e berichtje en je 1-jarig bestaan, Kim!
    Lief dat je een candy weggeeft, maar ik laat hem voorbij gaan, omdat ik al deze spulletjes zelf al heb. Veel succes voor de andere deelnemers!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Alweer een jaar een blog, weet nog hoe je hiermee begon! En honderd blogberichten in een jaar dat is best veel! Ik wens je aankomend jaar weer heel veel blogplezier! Lief dat je een mooie candy weg geeft, maar laat hem voorbij gaan, hebben anderen nog meer kans!!!! Fijne zondag verder,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk dat je een candy weggeeft Kim. Gefeliciteerd met deze mijlpaal. Ook ik laat hem voorbij gaan zodat andere meer kans maken.
    Fijne dag,
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi Kim. Congratulations on your Blogaversary and on your 100 blogposts. I'm a new follower. So glad I found you lovely blog. I had a look around and love your wonderful work. Thanks so much for the chance to win your wonderful candy. I added it to my side bar.
    Hugs, Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi KIm. IK heb je candy kenbaar gemaakt op min blog. Heel leuk.. 100 blogberichten best snel.. Leuk is dit toch. om je creativiteit te delen en anderen te kunnen inspireren. Je geeft een leuke candy weg... ik doe graag mee. Fijn weekend. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk dat je een volgerscandy gaat verloten onder je volgers Kim.Ik kan je helaas niet helpen aan meer volgers, omdatt ik al lang volger ben en met regelmaat je prachtige creaties kom bewonderen
    maar ik loot heel graag mee voor deze prachtige stans..
    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi, Hoi Kim,
    ik ben weer terug van blogvakantie en ik doe even mijn ronde op blog, en kwam je leuke candy tegen.
    Lief van je. Ik doe graag mee.
    Van harte gefeliciteerd met je 1e blog verjaardag en je 100ste bericht.
    Wat gaat de tijd snel hé!
    Gezellig bij elkaar langs bloggen en inspiratie opdoen. Hoop dat je het nog lang gaat doen, kom graag bij je langs om al je moois te bekijken.
    Fijn weekend verder, en lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met deze mijlpaal. Ook ik laat hem voorbij gaan zodat andere meer kans maken.


    ดูหนัง

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ontdekt ik een super leuke blog! Met nog een geweldige candy ook nog. Ik val direct met mijn neus in de boter :D Uiteraard loot ik graag mee en staat het op mijn blog. En meteen de 80ste volger geworden :D
    Ik zal nog even rondspammen voor de laatste 20.

    X
    Diana
    click here for my blog

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Proficiat
    Ik deel met plezier en loot graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Proficiat met je 100ste bericht ! Hele leuke candy ! ik doe graag mee! Groetjes, en alvast bedankt voor deze kans
    โกลเด้นสล็อต
    สูตรบาคาร่า
    gclub

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Profiat met je 100st bericht. Ik doe graag mee.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Goh ben je alweer een jaar in bloggersland!? Wat gaat het snel, leuk is het hè! Van harte en laat ons nog lang genieten van je leuke creaties! Volger ben ik al, ik zet je op mijn blog. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nog gefeliciteerd met je 100e blogbericht en 1 jarig bestaan van je blog. Wat is een jaar snel voorbij hé!?
    Wat een mooie Candy ga je verloten. Ik ben gek op Marianne Design en mooie papier. Ik wil graag een kansje wagen. Ik heb het op mijn blog geplaatst.
    Ik hoop dat het bloggen nog lang blijft bestaan, want ik heb geen Facebook en vindt het bloggen ook altijd leuk, om te kijken wat iedereen voor moois gemaakt heeft. Ook al laat ik niet altijd een berichtje achter, want daar gaat toch aardig wat tijd in zitten. Maar als ik kans/tijd heb, dan natuurlijk wel. Op naar de 100 volgers en het volgende blog jaar.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Kim,
    wat leuk dat je er een feestje van maakt! Ik doe natuurlijk graag mee. Zal je candy op mijn blog zetten!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo Kim ,hier doe ik graag aan mee heb dit ook gedaan met mijn honderdste volger is zo leuk om te doen.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Fijn dat je al 1 jaar bestaat. Op naar mee. Ik ga niet mee doen met je candy maar ik wens je wel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Congrats, Kim. I wish you many many many posts. I am a new follower of your blog and I am glad that I found your lovely blog. I placed your candy on my sidebar. Kisses, my friend.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Nice to meet you.
    I'm glad to report about the candy in the blog on the panel.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Van harte gefeliciteerd met je 1 jarig bestaan en 100e berichtje! Nog heel veel jaren blog plezier. Ik ben al volger van je en de prijs mag je aan een ander geven hoor.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gefeliciteerd met je 100ste blogbericht en dat ook nog gelijkertijd met je 1-jarig bestaan van je blog. Dubbel feest.

    Je weggever zag ik bij iemand en ik werd nieuwsgierig..je hebt dat weten vast te houden want nu ben ik een van je nieuwe volgers (lees stalkers) ;-)
    Berichtje over je blogcandy staat ook in mijn blog en je bent ook welkom volgers bij mij te worden.


    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Van harte gefeliciteerd met je 100e blogbericht, en het 1 jarig bestaan van je blog.
    Ik kom via pinterest op je blog terecht,
    en ben maar direct volger geworden, want je kaartjes zijn echt super leuk.
    Ik doe natuurlijk graag mee met je candy, ik zet hem op mijn blog.

    Groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Gefeliciteerd met deze prestatie, 100 berichten in 1 jaar! Ik ben je gaan volgen en heb je candy op mijn blog gezet.

    Groetjes,
    Nicolette (madebynicolettec.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Helemaal top Kim! Gefeliciteerd met je 100ste bericht.
    Tijd voor een feestje!
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  32. 1jaar en al 100 berichtjes. !! Je hebt je best gedaan. Dus van harte gefeliciteerd Kim. Leuk feestje wordt dit voor allemaal. Ga proberen de candy op mijn blog te zetten. Maar of dat me lukt.??
    Geeft niet, ik doe mijn best.
    grts leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  33. 100 berichtjes! Gefeliciteerd. Ik ben niet zo heel productief op dit moment maar kijk wel geregeld naar leuke ideetjes. Zodoende ben ik hier op jouw blog terecht gekomen.
    Ik ga je in ieder geval volgen en proberen de candy op mijn blog te zetten.
    Groetjes, Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Awesome blog, i always enjoy & read the post you are sharing!
    Thank for your very good article...!
    หนังไซไฟ

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hartelijk Gefeliciteerd Kim met je 100ste blog bericht.
    graag doe ik mee met je candy die is prachtig en dank je wel voor de kans.

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hallo Kim , via via kwam ik op je blog.
    Congrats met 100 berichten en 1 jaar bloggen.
    Nu nog maar 3 volgers te gaan !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Via GerJanne kwam ik nu op je blog,omdat ik las dat je graag100 volgers wil hebben. Ik kijk wel eens meer op je blog en volgens mij heb ik ook al eens een ractie bij je achtergelaten en jij bijmij. Ik hoop, dat we veel van elkaar kunnen opsteken. Ik heb me nu dus opgegeven. Ik heb de laatste weken weinig gereageerd, omdat ik in de ban was van de O>S> Vooral van schaatsen en kunstschaatsen. Dat is een eeuwigheid geleden, dat ik er zelf opstond, maar ik heb er heerlijke herinneringen aan. Vandaar die hele dagen voor de buis.
    Ik hoop, dat je vlug de 100 bloggers aan tikt. Ik zal het morgen bovenaan in mijn blog vermelden. Wie weet helpt het?
    grts leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hoi Kim Wat leuk dat je blog al 1 jaar bestaat en dat je al bijna 100 volgers hebt (nog 2 te gaan)! Ik zet hem bij mij op het blog, wie weet duurt het nu niet meer lang tot je de 100 bereikt hebt. Ik moet er in ieder geval nog een aantal voor dat ik de 100 bereik.

    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Thank you for sharing valuable information nice post,I enjoyed reading this post.

    ดูหนัง

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Only one follower is missing now... good luck with your blog. Thanks for this beautiful opportunity!

    Hugs
    Alex

    Alex

    Alex' Kreative Seite
    *DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives {#16 – Pastelfarben}


    BeantwoordenVerwijderen
  41. https://kimscrealife.blogspot.com/2017/08/100ste-blogbericht-candy-time.html?showComment=1523548749087#c5897937888762299853

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ik ben lid geworden. Je maakt mooie kaarten.
    Nog 1 lid te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hoi , nu nog 3 volgers te gaan ??????
    Snap er niets van , denk jij ook niet !
    Eind april nog 1 volger te gaan en nu 3 ????
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  44. I like to post this blog very much. I've read so much, so I like it. I just want to post forever. Do not delete me. การออกกำลังกาย

    BeantwoordenVerwijderen
  45. ปรับรูปหน้าเรียว
    ฉีดหน้าเรียว ลดริ้วรอย เป็น ต้องการหน้าเรียวทำเป็นยังไง คนไม่ใช่น้อยอาจจะกำเนิดปัญหานี้
    แล้วก็การฉีดลดหน้าเรียวด้วยโบท็อกก็เป็นแนวทางการรักษาที่ทำเป็นง่าย โดยไม่ต้องผ่าตัด
    สารารถยนต์ช่วยลดลางเลือนริ้วรอยรวมทั้งร่องลึกได้ภายในเวลารวดเร็วทันใจได้ผลการดูแลรักษาที่น่าพอใจละสร้างความมั่นใจและความเชื่อมั่น
    ให้กับผู้มีปัญหาได้อย่างดีเยี่ยม
    สารที่ฉีดลดหน้าเรียว
    ยังเป็นสารจากธรรมชาติที่เป็นโปรตีนบริสุทธิ์สกัดจากแบคทีเรียที่มีสาระประเภทหนึ่งซึ่งจะช่วยเหมือนกล้ามรอบๆที่หด
    ตัว ภายหลังจากการฉีดแล้วตัวยาจะจับกับเส้นประสาทที่เชื่อมต่อกับกล้าม ทำให้กล้ามส่วนนั้นคลายตัว
    นำมาซึ่งการทำให้ริ้วรอยลดลางเลือน เมื่อกล้ามไม่เกรงตัวแล้ว รวมทั้งยังช่วยมีผลปรับลดขนาดกล้ามช่วยทำให้มองอ่อนวัยเยอะขึ้นเรื่อยๆฉีดหน้าเรียว
    ฉีดหน้าเรียว ปรับรูปหน้า
    ฉีดหน้าเรียว ที่ไหนดี

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Thank you for posting such a great article! I found your website perfect essay writing service of needs. It contains wonderful and helpful posts. Keep up the good work. Thank you for this wonderful Microsoft Gift Card

    BeantwoordenVerwijderen
  47. ทำไมต้องเทรด Forex?

    ในสนามของการลงทุน เงินฝากออมทรัพย์, พันธบัตรรัฐบาล เป็นการลงทุนที่ให้ผลตอบแทนเลวร้ายที่สุด พันธบัตรรัฐบาลให้ดอกเบี้ยเฉลี่ยปีละ 3% หรือแปลว่า หากคุณต้องการรายได้เดือนละ 25,000 บาท คุณจะต้องมีเงินลงทุนไปซื้อพันธบัตรมากถึง 10 ล้านบาท เพื่อแลกกับรายได้เพียงเดือนละ 25,000 บาท

    ความไม่คุ้มค่าในเชิงเวลา ทำให้คนรุ่นใหม่จากทุกๆ อาชีพ เลือกที่มองหาการลงทุนที่ให้ผลตอบแทนที่สูงกว่า นั่นก็คือ "การเทรดออนไลน์" โดยระบบของ ZFX เปิดโอกาสให้คุณสามารถเข้าไปซื้อขายได้ด้วยตัวเอง ทั้งตลาดหุ้น ทองคำ น้ำมัน ค่าเงิน สกุลเงินดิจิตอล ฯลฯ รวมถึงการคัดลอกสัญญาณการเทรดจากมืออาชีพ หรือเลือกใช้หุ่นยนต์เทรดอัตโนมัติที่มีให้ทดลองใช้จากทั่วโลก

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Thanks for writing such a good article, I stumbled onto your blog and read a few post. I like your style of writing... sagame66 ทางเข้า

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Great article. Glad that I read this and I plan to utilize few of your tips on the double.
    sagame66
    sagame77
    sagame88

    BeantwoordenVerwijderen
  50. This Is Really Useful And Nice Information. 1xbet ios
    This are such great articles. 1xbet ios This articles can help you to make some new ideas.
    https://ww88thai.net/2020/09/%e0%b8%99%e0%b9%89%e0%b8%b3%e0%b9%80%e0%b8%95%e0%b9%89%e0%b8%b2%e0%b8%9b%e0%b8%b9%e0%b8%9b%e0%b8%a5%e0%b8%b2/ I appreciate for reading my blogs.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Pokervvip merupakan situs judi poker online pkv games terpercaya dan juga bandarq indonesia terbaik
    hanya dengan minimal deposit 10 ribu saja anda sudah bisa memainkan 9 permianan yang sudah sangat populer
    di server pkv games online, dapatkan bosnus cashback 0.5% setiap minggunya dan bonus referal 20% untuk selamannya

    Agen Poker Pkv Terpercaya
    Agen Poker Online
    Poker PKv Terpercaya
    Agen Poker Online Terpercaya
    Situs Judi Poker Online Pkv
    agen poker pkv
    bandar poker online
    Agen Poker pkv
    Agen Poker
    situs agen poker Online

    BeantwoordenVerwijderen
  52. I'am glad to read the whole content of this blog and am very excited,Thank you for sharing good topic. UFA88

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je even een kijkje komt nemen op mijn blog.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat en neem graag een kijkje op je blog.

Liefs, Kim